سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

nasir.ghavi امسال در طی چند دروه مسابقه قویترین مردان که در استان برگزار شد آقای وحید نصیرزاده توانست دوباره عنوان قویترین مرد استان خراسان را کسب کند. او توانست امسال جواز حضور در مسابقات انتخابی قویترین مردان کشوری که به میزبانی شهرستان قائن برگزار می شد را دریافت نماید اما با اختلاف بسیار جزئی از صعود به مرحله بعد باز ماند پای صحبت او می نشینیم:
 

امسال سطح مسابقات انتخاب کشوری چگونه بود و شما چه مدت تمرین داشتید؟
 

- با عرض ادب و احترام به تمامی همشهریان عزیزم که همیشه به بنده لطف دارند و فعالیتهای ورزشی من رو دنبال می کنند و همینطور تشکر و سپاس از خبرنامه گناپا که پیشرو و حامی ورزشکاران تا کنون بوده است.
بعد از آسیب دیدگی که من را به مدت 2 سال از میادین ورزشی دور کرد با نظر پزشک متخصص و اجازه ایشان تمریناتم را از خرداد ماه امسال جهت حضور دوباره در مسابقات قدرتی شروع کردم و در مسابقه قویترین مردان استان به مقام قهرمانی رسیدم با وجودی که هنوز در سرشانه خود احساس درد داشتم ادامه دادم البته هم اکنون بهبودی کامل دارم. باید بگویم سطح مسابقات کشوری بالا بود و من تمرینات آیتمم را هم به خاطر نداشتن مکانی جهت انجام آیتم وهم فشار کاری شرکتم که با آن مواجه بودم 1 ماه قبل از مسابقه به طور جدی شروع کردم که زمان بسیار اندکی برای آماده شدن در این چنین مسابقه ای بود.
شما به سالن اشاره کردید مگر سالن در اختیار شما قرار داده نشد؟
من واقعا تعجب می کنم گناباد با این همه سالنی که دارد وقتی می خواهد نماینده خود را به مسابقات کشوری راهی کند تمامی سالنها یا پر هستند و یا ورزشکار از آنها استفاده می کند متاسفانه اصلا از حمایت هایی که از من می شود راضی نیستم و مورد بی مهری قرار می گیرم. با مساعدتی که جمعیت هلال احمر شهرستان و جناب آقای هدایتی و سرکار خانم افرادی داشتند توانستم در آن سالن به تمرین بپردازم که جای تشکر و سپاگزاری از این بزرگواران دارد. اما سالنی که ما در آن باید تمرین کنیم می بایستی در فصول سرد سال از امکانات گرمایشی برخوردار باشد در غیر این صورت با آسیب دیدگی مواجه می شویم. اما امسال باید سالنی با حداقل امکانات در اختیار بنده قرار گیرد تا بتوانم با آسودگی خاطر به روی تمریناتم در آینده تمرکز کنم.
در مورد مسابقه توضیح دهید ؟
مسابقه امسال با 130 شرکت کننده برگزار شد و در 2 آیتم مقدماتی 1- حمل اسکات تعادلی 400 کیلوئی به مسافت 25 متر و 8 بار غلتاندن لاستیک لودر 430 کیلوگرمی در 75 ثانیه
من در آیتم اول نتوانستم حتی رکورد تمرینم را ثبت کنم در تمریناتم 410 کیلوگرم را در زمان 28 ثانیه به مسافت 30متر حمل کرده بودم اما به خاطر بیداری که شب قبل از مسابقه تا 3 صبح داشتم و وضعیت اسکان شلوق و نامناسب نتوانستم استراحت کنم و صبح روز مسابقه خوب و سرحال نبودم. از طرف شهرستان هم همراهی با من نیامد و من به تنهایی در این مسابقات حضور داشتم باید بگم حتما در این گونه رقابتها یک نفر همراهی باید داشته باشید تا شرایط روحی و جسمانی شما را آنالیز کند و به شما نزدیک باشد و دستورات لازم را از او بگیرید چون شرایط مسابقه استرس را بر شما حاکم میکند که خوب نیست. آیتم اسکات را 24 متر بردم و به خاطر تنها یک متر اوت شدم!!! در آیتم لاستیک خوب ظاهر شدم و توانستم 8 غلط لاستیک را در زمان 32 ثانیه ثبت کنم رکورد کشور 29 ثانیه بود. اینجا رقابت بر سر ثانیه و صدم ثانیه است.
به خاطر ناکامی در انجام آیتم اسکات تعادلی حذف شدم البته به هیچ عنوان ناراحت نیستم.
امسال برنامه شرکت در مسابقات استانی و یا کشوری دارید؟
اکنون دوران استراحت را سپری می کنم امسال به امید خدا زودتر شروع می کنم و در سال جاری چند مسابقه استانی داریم که در آن حضور خواهم یافت. در آینده بیش از پیش تمرینات سنگینم را خواهم داشت.
آقای نصیرزاده تمرینات سنگین و طولانی شما را خسته نمی کند؟
راستش را بگویم بله با خستگی مواجه می شوم اما با یه استراحت یکی دو ماهه دوباره آماده می شوم. این ورزش تو خون منه اصلا هم نمی تونم ولش کنم بارها شده آسیب دیدم اما با توکل به خدا ادامه دادم. من برای اینکه اسم شهرستانم رو بر سر زبونها بیارم تلاش می کنم مردم شهرستان ما بدون تعارف مردمانی میهمان نواز خونگرم، متواضع و قوی هستند.
من گناباد رو خیلی دوست دارم و اینکه هر جوان گنابادی یه روزی یک ورزشکار بشه برام خیلی با ارزشه.
در پایان اگر صحبت خاصی به عنوان قویترین مرد استان خراسان دارید بگوئید:
با تشکر از مسئولین ورزشی شهرستان می بایستی حمایت خودشون رو از ورزشکاران گنابادی بیشتر کنند. تمامی کشورهای دنیا با هزینه های سنگین می خواهند جوانان خودشون رو به سمت ورزش بکشونند حالا در کشور عزیز ما این جوانان خودشون با شور و شوق در میادین ورزشی فعالیت می کنند با حمایت بیشتر از این عزیزان اونها را به ادامه فعالیت ورزشی مورد علاقشون امیدوار کنیم. به والدین توصیه میکنم فرزندانشون رو از سنین نوجوانی به رشته مورد علاقه ای که دارند تشویق کنند. نوجوانان عزیز هم تحصیل خودشون رو هیچ وقت فدای ورزش نکنند چون به صراحت می گویم یک ورزشکار تحصیل کرده همیشه موفق تر خواهد بود تا یک ورزشکاری که از تحصیل دور مانده است.
در پایان باید از جناب آقای دکتر دانا مدیریت هفته نامه مژده و سایت خبری گناپا تشکر ویژه داشته باشم.


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com